Online: 0 użytkownik(ów), 61 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Tutoriale > GoldSrc > Valve Hammer Editor (Worldcraft) > Zaawansowane > Komandosi kontrolujący działka szybkostrzelne oraz wyrzutnię rakiet
 
 
Autor : PeTeR / Data : 2004-04-06 20:52
Zobacz lub dodaj komenatrze : (0)
Pobierz : ochrona_obiektu.rar
Rozmiar: 0.15 mb - Wejść : 280
Co będzie potrzebne:

1. monster_human_grunt
2. func_tank
3. func_tankrocket
4. monster_turret
5. trigger_autosave
6. trigger_once
7. ambient_generic

Jak to działa:
Wykonujemy model działka szybkostrzelnego i przekształcamy go w func_tank i func_tankrocket
Należy pamiętać o dodaniu bloku pokrytego teksturą ORIGIN do obydwu działek - blok ten jest potrzebny do
wyznaczenia tzw. uchwytu osi działka. Działko musi być bezwzględnie ustawione w osi x na kierunek 0 ( wschód )
inaczej nie będzie poprawnie działać po uruchomieniu mapki. Kierunek obrotu lufi jak i jej zakres ustawiamy w opcjach
func_tank, a są to:

Yaw Rate (yawrate) - Tu podaje się szybkość ruchu bytu od lewej do prawej
- najlepsze ustawienie to wartość 600

Yaw Range (yawrange) - To jest zakres kąta obrotu od lewej do prawej strony

Pitch Rate (pitchrate) - Tu podaje się szybkość ruchu bytu od góry do dołu
- najlepsze ustawienie to wartość 600

Pitch Range (pitchrange) - To jest zakres kąta obrotu od góry do dołu

Bullet Accuracy (firespread) - Tu można wybrać z listy dokładność strzału

0: "Perfect Shot" - perfekcyjnie
1: "Small cone" - dokładnie
2: "Medium cone" - średnio
3: "Large cone" - niedokladnie
4: "Extra-large cone" - na oślep


Byt Ambient_generic obsługuje działko które strzela tylko zwykłymi nabojami, działko
które strzela rakietami nie potrzebuje dodatkowego dźwięku emitowanego z ambient_generic
Działka działają automatycznie, monstery ustawione obok nich to tylko atrapa, ale żeby wyłączyć działko należy zabić monstera który przy nim stoi - do wyłączenia działek użyłem opcji trigger condition ( = death) w ustawieniach monstera i trigger target która to funkcja wyłącza działanie działka. W mapce zastosowano także trigger_autosave do automatycznego zapisu stanu gry ( na wypadek śmierci playera )

Spróbuj przejść mapkę od startu do pomieszczenia znajdującego się na zboczu skał u góry i przeżyć.



Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.006 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 19 - średnio: 0.00011 sek
Top