Online: 0 użytkownik(ów), 29 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Mapy > Half-Life > High Speed
Dość spory mappack z szybką akcją... 
 
Autor : Kane / Data : 2004-03-14 18:09
Zobacz lub dodaj komenatrze : (0)
Autor: Filip Herzig aka Kane

Download: (6.5mb podzielone rzeznicko na 8 plikow )
Plik1 927 kB
Plik2 927 kB
Plik3 927 kB
Plik4 927 kB
Plik5 927 kB
Plik6 927 kB
Plik7 927 kB
Plik8 784 kB

Informacje od autora:
Nazwa leveli: high_speed, high_speed_cz2, high_speed_cz3, high_speed_cz4, high_speed_cz5, high_speed_cz6

Data rozpoczęcia prac: coś koło połowy stycznia 2002 roku.
Data ukończenia prac: 28 luty 2002 godzina 0:38

Instalcja zestawu:
Pliki z rozszerzeniem *.bsp należy umieść w katalogu ...Half-LifeValveMaps
Następnie uruchom grę parametrem hl.exe -console -dev, wejdź do konsoli, wpisz high_speed i graaaaj!!!

Informacje do poszczególnych leveli zestawu High_Speed :

high_speed:
-----------
Czas edycji: około 40 godzin
Czas kompilacji:
CSG: 1m 17s
BSP: 38.33s
VIS: 4h 6m 0s
RAD: 1h 7m 59s

Optymalizacja w trybie Normal
Rad w trybie Normal
Przeciętny r_speeds na poziomie 1000-1400

high_speed_cz2:
---------------
Czas edycji: około 30 godzin
Czas kompilacji:
CSG: 2m 31s
BSP: 40.16
VIS: 1h 17m 25s
RAD: 1h 14m 51s

Optymalizacja w trybie Normal
Rad w trybie Normal
Przeciętny r_speeds na poziomie 600-900

high_speed_cz3:
---------------
Czas edycji: około 40 godzin
Czas kompilacji:
CSG: 2m 45s
BSP: 1m 31s
VIS: 1h 59m 41s
RAD: 20m 27s

Optymalizacja w trybie Normal
Rad w trybie Normal chop 128 (musiałem go użyć, gdyż ilość patches wyniosła przeszło 80000)
Przeciętny r_speeds na poziomie 1000-1400

high_speed_cz4:
---------------
Czas edycji: około 35 godzin
Czas kompilacji:
CSG: 4m 36s
BSP: 1m 20s
VIS: 5h 6m 36s
RAD: 14m 15s

Optymalizacja w trybie Normal
Rad w trybie Normal chop 128 (znowu przekroczyłem ilość łatek)
Przeciętny r_speeds na poziomie 400-800

high_speed_cz5:
---------------
Czas edycji: około 30 godzin
Czas kompilacji:
CSG: 7m 17s
BSP: 48.88
VIS: 1h 52m 50s
RAD: 49m 4s

Optymalizacja w trybie Normal
Rad w trybie Normal
Przeciętny r_speeds na poziomie 400-800, w porywach 1500, ale warto się przemęczyć

high_speed_cz6:
---------------
Czas edycji: około 15 godzin
Czas kompilacji:
CSG: 1m 1s
BSP: 29.88
VIS: 2m 17s
RAD: 1h 23m 17s

Optymalizacja w trybie fast
Rad w trybie Normal
Przeciętny r_speeds na poziomie 1500-2000, w porywach 3000, tak jak poprzednio uważam że warto się przemęczyć, zwłaszcza podczas jazdy pewną gustowną windą. Wybaczcie tą słabą kompilację.

Informacje ogólne:
Każdy poziom robiłem właściwie w tydzień, ilość godzin jest mocno przybliżona, czasem różnica może wynosić aż 5 Ważne, że w tydzień, a ciężko było. Teraz wiem jak się czują ponaglani mapmakerzy w firmach Ostatni level nie jest już taki ładny ani ciekawy jak poprzednicy, przyznam się, że już mi się nie chciało nad nim pracować, ale obiecuję że to nie koniec, bo już kłębią mi się myśli według których stworzę kontynuację tego zestawu. Myślę, że trochę grania, dobrego grania mieć będziecie.
Jeśli zauważyłeś jakiś błąd lub masz jakieś uwagi to skontatkuj się ze mną (adres na górze tekstu). Nie liczcie jednak tej znikającej windy na końcy zestawu - to chyba ograniczenie silnika H-L...

Sprzęt wykorzystany do kompilacji: Duron750 256MB RAM
Levele wykonane w edytorze WorldCraft 3.3 z użyciem kompilatorów ZHLT.
Nowe tekstury: brak
Nowe dźwięki: brak

Warszawa 28.02.2002



Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.013 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.0001 sek
Top