Online: 0 użytkownik(ów), 93 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Tutoriale > GoldSrc > Valve Hammer Editor (Worldcraft) > Zaawansowane > Padający śnieg
 
 
Autor : PeTeR / Data : 2004-03-11 20:22
Zobacz lub dodaj komenatrze : (1)
Pobierz : snow.rar
Rozmiar: 0.2 mb - Wejść : 464
Co będzie potrzebne:

1. func_conveyor

Jak to wykonać:
Robimy blok solidny na szerokość i wysokość mapki i pokrywamy go z każdej strony teksturą scroll_snow.
Następnie przekształcamy go w func_conveyor. Render Mode ustawiamy na Additive, a FX Amount na 100
I rozpoczynamy klonowanie bytu na taką ilość sztuk żeby można było rozkładać w osi X i Y byty co 128 punktów siatki
- co w efekcie końcowym utworzy nam siatkę utworzoną z bytów func_conveyor.
We flagach bytu należy zaznaczyć opcję "Not solid". Speed conveyor dobrać eksperymentalnie i można zrobić taki
efekt żeby w co drugim bycie ustawić wolniejszą wartość skrolowania tekstury "Conveyor Speed" - wychodzi dosyć ładny
efekt wizualny padającego śniegu.



Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.004 sek
SQL : 0.001 sek - zapytań: 19 - średnio: 7.0E-5 sek
Top