Online: 0 użytkownik(ów), 9 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Tutoriale > GoldSrc > Programowanie > Decale na func_pushable.
Fix 
 
Autor : Дяд / Data : 2011-02-10 11:48
Zobacz lub dodaj komenatrze : (0)
W standardowym wydaniu Half-Life kiedy strzelimy w func_pushable nie możemy zobaczyć decal'u. Tutaj będzie taki mały fix.

Idź do ev_hldm.cpp i zamień

Kod:
if ( pe && pe->solid == SOLID_BSP )


na

Kod:
if ( pe && ( pe->solid == SOLID_BSP || pe->movetype == MOVETYPE_PUSHSTEP ))


Mały fix, a jaka radocha
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.007 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 19 - średnio: 0.00013 sek
Top