Online: 0 użytkownik(ów), 45 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Tutoriale > GoldSrc > Programowanie > Kołysanie się ekranu na boki podczas chodzenia.
Tzw. boobing. 
 
Autor : VALVe / Data : 2011-01-09 10:26
Zobacz lub dodaj komenatrze : (4)
Pamiętacie jak w starszej wersji Half-Life'a (WON) kiedy używaliśmy klawiszy A i D ekran kołysał się na boki ?
Lubiłem ten efekt, więc jak naszła mnie ochota przejścia HL'a kolejny raz to tylko WON.

Jak przywrócić ten efekt ? Proste.

W SDK klienta otwieramy plik view.cpp

i szukamy linijki

Kod:
view->angles[PITCH] -= bob * 0.3;


zaraz po tym dodajemy

Kod:
VectorCopy( view->angles, view->curstate.angles );


Programiści z VALVe zmieniając coś w kodzie gry po prostu zapomnieli skopiować kąt nachylenia modelu kiedy obliczono już jego wektory, rzecz niewielka, ale niejednym potrafi umilić rozgrywkę.

Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.008 sek
SQL : 0.004 sek - zapytań: 19 - średnio: 0.00022 sek
Top