Online: 0 użytkownik(ów), 8 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Wywiady > Wywiad z Golus dot. modyfikacji NoName
przeprowadzony dnia 30.03.2008 
 
Autor : triget / Data : 2008-03-30 20:27
Zobacz lub dodaj komenatrze : (0)
triget: Na wstępie opowiedz czytelnikom, czym się zajmujesz i jaki jest twój udział w modzie NoName?

Golus: Jestem game designerem, czyli praktycznie projektuje większość aspektów NoName'a. Dbam by klimat moda był jednolity i by wszystkie jego elementy tworzyły spójną całość. Również nadzoruje prace, popędzam grafików oraz wkurzam programistów.

triget: Jak zrodził się pomysł na mod na silniku, Half-Life 2?

Golus: Idea na tworzenie NoName'a zrodziła się w głowie naszego programisty- Mefiego, który zaraził nim społeczność serwisu sourcesdk.pl. Zebrał tam również zespół zajmujący się pierwszymi pracami nad modyfikacją. Powstawała ona z myślą o wydaniu na HL1, jednak team się rozpadł, a jego reaktywacja nastąpiła dopiero niedawno. Mogę zapewnić, że robimy wszystko byście jak najszybciej ujrzeli NN na waszych ekranach

triget: Czy to prawda, że grupa osób tworzących ten, mod jest nadal otwarta i można do niej dołączyć?

Golus: Tak. Prowadzimy rekrutację ludzi, którzy są w stanie pomóc przy tworzeniu modyfikacji. Po wszelkie informacje odsyłam tutaj: http://noname.sourcesdk.pl/rekrutacja.htm

triget: Jakie wymagania stawiacie przed kandydatami?
Golus: Przede wszystkim sumienność, pracowitość oraz kreatywność. Poszukujemy osób, które chcą się rozwijać i zdobywać doświadczenia na płaszczyźnie produkcji modów, tudzież samych gier komputerowych.

triget: Skąd wzięła się nazwa NoName? Czy to po prostu przypadek?

Golus: Początkowo, gdy powstawał mod, nie miał oficjalnej nazwy. Jako wersję roboczą przyjęliśmy przydomek "NoName". Teraz zaś oznacza on drużynę bojową najemników, w której dowódcę przyjdzie wcielić się Graczowi.

triget: Jakie macie dalsze założenia w stosunku do modu?

Golus: Oczywiście zamierzamy nadal rozwijać projekt, jednak na chwilę obecną nie mogę zdradzić szczegółów.

triget: Kiedy będziemy mogli zobaczyć pół metek postępu prac?

Golus: Niestety nie jesteśmy tego w stanie przewidzieć na tym etapie prac. Na pewno nie wcześniej niż za pół roku...

triget: Dziękuję za rozmowę, życzę powodzenia i czekam na nowe informację. Możesz kogoś pozdrowić na koniec.

Golus: Również dziękuje. Pozdrawiam wszystkich czytelników serwisu Hlmaps.noskill.pl
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.008 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 19 - średnio: 9.0E-5 sek
Top