Online: 0 użytkownik(ów), 30 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Tutoriale > GoldSrc > Programowanie
Modyfikacje kodu źródłowego Half-Life
Tutaj wyślij nową stronę dla tej sekcji (wcześniej się zaloguj!)
STRONA 1/ 1 - 40 linii na strone - 9 stron(y)
Tytuł   Data   Autor   Wejść
  Komentarze Data Autor
Dodawanie własnej wersji sentry
Dość dokładny opis modyfikacji jednego z monsterów HL1  (3571 hits)
(0) 2005-04-09 Qyon
Kolorowanie HUD`a
Tuta opiszę jak można zmienic HUD z żółtego na swój własny kolor  (4368 hits)
(2) 2008-07-20 Dexter
Teamspawn
Robimy oddzielne spawny dla dwóch drużyn.  (931 hits)
(0) 2009-03-01 Compi
Efekt iskier po strzale z broni
Dodajemy ładnie wyglądający efekt iskier  (1090 hits)
(1) 2009-04-16 compi
Tryskająca krew (Server Side)
Robimy efekt tryskającej krwi po stronie serwera (hl.dll)  (1180 hits)
(2) 2009-04-19
Super Extra efekt iskier + dym
Nowe efekty iskier  (1176 hits)
(0) 2009-05-24 Arcylord Compi
Kołysanie się ekranu na boki podczas chodzenia.
Tzw. boobing.  (3736 hits)
(4) 2011-01-09 VALVe
Decale na func_pushable.
Fix  (3356 hits)
(0) 2011-02-10 Дяд
Stencil Buffer
Jak odzyskać stary stencil buffer usunięty w późniejszych wersjach WON.  (912 hits)
(0) 1902-02-10
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.006 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 28 - średnio: 8.0E-5 sek
Top