Online: 0 użytkownik(ów), 21 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Into The Source......
2004-09-30 07:42 by
Artanis - Comments : (17) #91
 
Zastanawialiście się kiedyś jak działają silniki gier 3D? Może myśleliście o tym, jaki jest Source? Serwis Half-Life Fallout us opublikował artykuł pt. "Source: Belly of the Beast". Możemy się z niego dowiedzieć jak jest zbudowany i jak działają poszczególne części silnika Source. Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (choć to raczej nie możliwe ) lub nie pamiętają co to Source. Przypominam, że to najbardziej zaawansowany technicznie silnik gry komputerowej pt. "Half-Life 2".


P.S. Wczoraj rozpoczęła się czwarta faza pre-loadu Half-Life 2. Zawiera ona najważniejsze elementy Counter-Strike: Source.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.008 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00011 sek
Top