Online: 0 użytkownik(ów), 73 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Następna wersja kompilatorów ZHLT
2004-09-20 03:44 by
Orkan - Comments : (11) #87
 
Nowa wersja kompilatorów ZHLT rysuje się na horyzoncie. Grupa kilku programistów ze sceny gier FPS (HL, Doom, Quake i inne) postanowiła udoskonalić jeszcze bardziej istniejące kompilatory do HL'a, jak poinformował amckern na forum Counter-Map.

Soft zostanie oznaczony nazwą kodową:
ZHLT 1.7.2.5.3.p15.5ce1 AKA CHLT (Community Half Life Tools) - uffff
Najciekawsze jest jednak to, że każdy może wziąć udział w tym przedsięwzięciu. Zarówno programiści jak i zwykli zjadacze mapek do HL i jego modów. Ci ostatni mogą traktować ten topik jak otwartą listę życzeń, zgłaszając swoje propozycje udoskonaleń dla nowych kompilatorów.

Z najciekawszych pomysłów, jakie do tej pory się pojawiły, to możliwość wyliczania cienia dla modeli i spritów przez RAD'a. Przyznam, że brzmi rewelacyjnie, zobaczymy jak z realizacją tego projektu...
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.007 sek
SQL : 0.003 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00014 sek
Top