Online: 2 użytkownik(ów), 81 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Nowe FGD do Counter-Strike 1.6
2004-07-21 14:56 by
cOOkie MonsteR - Comments : (2) #70
 
Dziś dodałem do strony nowe FGD do CS 1.6. Nie jest to do końca całkiem nowe FGD, jest to po prostu modyfikacja znanego nam FGD Tommy'iego 14. Zmian dokonał [DNv]Cross

Zastanawiacie się pewno "Po co mi nowe FGD" a no własnie...
Kilka dni temu razem z Bullittem rozwiązywaliśmy mały problem z Hammerem 3.5. Problem związany był z tym, że mimo poprawnego zainstalowania i konfiguracji, VHE nie chciało wyświetlać modeli (*.mdl). Okazało się, że problem tkwił w FGD i wtedy udało mi się znaleźć właśnie owe zmodyfikowane FGD, które wyelimonowało ten problem raz na zawsze.

Dość tych historyjek , powiem tylko że jeśli masz problem z wyświetlaniem modeli w VHE 3.5 to ten FGD jest dla Ciebie.

 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.004 sek
SQL : 0.001 sek - zapytań: 18 - średnio: 8.0E-5 sek
Top