Online: 0 użytkownik(ów), 46 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Skąd tekstury?
2004-07-10 12:13 by
Orkan - Comments : (4) #64
 
Zapewne nie będę w wielkim błędzie, jeśli powiem, że każdy mapper ma z tym mniejsze lub większe problemy. Na początku jest łatwo.: mamy pomysł na mapę, podstawowy brushwork wygląda świetnie, teraz tekstury... No i właśnie, tylko skąd wziąć dokładnie takie jakie chcemy? Użycie tekstur innego twórcy wiąże się z ryzykiem, że nasza mapa nie będzie oryginalna!

Więc dla tych wszystkich, którzy chcą być oryginalni i pragną stworzyć swoje własne, niepowtarzalne tekstury polecam stronę: www.flannelsauce.com. Znajdziecie tam spore archiwum, wysokiej jakości zdjęć. Narazie jest ich 471, lecz w przygotowaniu są setki kolejnych.

Aby móc w pełni korzystać z tego serwisu, należy się zalogować. Wybór zdjęć polega na dodaniu ich do swojego konta (10MB), a później, jednym kliknięciem, pobieramy je wszystkie w formie spakowanego archiwum ZIP.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.005 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00011 sek
Top