Online: 2 użytkownik(ów), 92 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Dobre źródło nie jest złe :)
2004-06-28 19:26 by
mieTK - Comments : (5) #60
 
Nasze problemy są stare jak sama sztuka mappingu - brak inspiracji, nieumiejętność robienia tekstur czy modeli, nie do końca opanowany brushwork. Zastanawiamy się czasem: jak to robią najlepsi? Jakich technik używają aby ich mapy wyglądały tak pięknie i realistycznie? Niestety, wyżej wymienieni raczej nie kwapili się do udostępniania swoich źródeł.
Aż do teraz. A konkretnie do 26. czerwca - wtedy to bowiem znany wszystkim X-Tender [de_tartarico, ts_theatre] wypuścił źródła swojej niedokończonej mapy ts_floors. I to jakie źródła! Mało, że daje nam wejrzeć w plik *.rmf, wraz z wadem i detailtexturami. Do ściągnięcia w osobnym paku są też źródła tekstur w formacie *.psd (!) oraz modeli robionych w Mayi. Jest to prawdziwa uczta dla amatorów mappingu, tym bardziej że X-T uważany jest za jednego z największych fachowców w tej dziedzinie. Parę screenów ze skompilowanej wersji mapy:


Download obydwu paków ze źrółami [jeden zawiera rmf i wada, drugi źródła tekstur i modeli] na stronie X-tendera. Aha, i nie zapomnijcie wspomnieć o autorze w credits mapy jeżeli zamierzacie użyć jego pracę .
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.006 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00013 sek
Top