Online: 1 użytkownik(ów), 47 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Submerged mod w nowym klimacie
2004-06-14 23:59 by
cOOkie MonsteR - Comments : (6) #54
 
Pewnie część z was słyszała o tym że Blaz pracuje nad nowym modem o nazwie Submerged. Narazie niewiele wiadomo, z nazwy można sie domyślić że bedzie to mod osadzony w przyszłości w jakichś podwodych lokacjach, ma to być mod typu single player z broniami takimi jak lasery i inne futurystyczne giwery
Nad modem pracują Blazeeer, Kreigore, Tailgunner i Marcos maperzy ci maja już doświadczenie w mapowaniu ale modyfikacja to dla nich coś nowego. Philip "Blazeeer" Klevestav pomysłodawca i główny twórca moda zapewnia że nie używał Spirit of HL przy jego tworzeniu.
Niestety Philip poszedł dziś do wojska na 10 miesiecy ale nie martwcie się Blaz sam zapenia że prace nad modem będą kontynuowane przez resztę ekipy a on sam kiedy tylko będzie mógł będzie starał się koordynować działania całego zespołu.
Powstało już oficjalne forum moda (ta wiem popupy :-/), powstał też kanał IRCowy #hl-submerged nawet tam tłoczno
Żeby nie było że zachwycam się byle czym na poparcie moich ochów i achów screeny


Więcej screenów znajdziecie na tym forum jak coś zrozumiecie to gratuluje
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.009 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00013 sek
Top