Online: 0 użytkownik(ów), 25 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Xp-cagey wypuszcza ZHLT p15
2004-06-07 23:24 by
mieTK - Comments : (2) #53
 
Być może nie wszyscy z was wiedzą, że znane wszem i wobec kompilatory ZHLT to nie jeden, robiony i aktualizowany przez pojedynczego człowieka program. Dzięki temu, że źródła ZHLT są dostępne w sieci, każdy z nas może wprowadzić do nich własne udoskonalenia.
Od kilku miesięcy wiodącym na tym polu koderem jest niejaki Xp-cagey, twórca Zonerów z serii 'p'. Zaletami tychże kompilatorów są zwiększony limit Planes na mapie, zoptymalizowany kod generowania clipnodes [koniec głupiego zacinania się między skrzynkami, jak np. na azteku!] i oczywiście wszystkie dobrodziejstwa oferowane nam przez standardowe ZHLT 1.7 autorstwa Merla.

W zeszły czwartek wypuszczona została kolejna już wersja owych przetrawiaczy [] oznaczona symbolem p15. Pełną listę nowych funkcji i poprawek znaleźć możecie na oficjalnej witrynie autora, www.xp-cagey.com. Polecam także lekturę artykułu na tejże stronie, opisującego zasady tworzenia Clip Hulls przez silnik HL [cokolwiek by to miało to znaczyć]. Bezpośredni link do downloadu kryje się tutaj.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.004 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.0001 sek
Top