Online: 0 użytkownik(ów), 22 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
de_aztec2
2004-05-10 18:19 by
mieTK - Comments : (10) #42
 
To nie żart... N@rby zakończył prace nad sequelem swojej, słusznie albo niesłusznie, najpopularniejszej mapy w CS - wzorowaną na kontynuacji mapy DaveJ'a de_aztec2. Jak widzimy, tekstury są wzięte z Condition Zero, skrzynek nie brak, a i kanały zwiększyły swoją objętość w porównaniu z jej starszym bratem.
Wraz z newsem o mapie, na CSnation ukazał się krótki wywiad z Narbym, w którym wyjaśnia on skąd wziął inspirację do stworzenia de_aztec2, zdradza sekrety dobrego layoutu i wyraża swoje nadzieje związane z najnowszym dziełem. Tekst warty przeczytania.



Wbrew pozorom mapa nie została jeszcze ogłoszona oficjalną i czeka dopiero na decyzję cliffe'a w tej sprawie. Premiera ta wywoła z pewnością zachwyt w środowisku graczy CS i burzę na scenie mapperskiej. Zmiany na lepsze, czy na gorsze? Zapraszam do dyskusji w komentarzach i na forum.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.004 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 8.0E-5 sek
Top