Online: 0 użytkownik(ów), 46 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
"Texture Artists" do pracy!
2004-04-30 17:00 by
mieTK - Comments : (8) #36
 
Wiele rzeczy można powiedzieć o światowej scenie mapowej, ale z pewnością nie to że nic na niej się nie dzieje. Wszak co chwilę wydane zostają mniej lub bardziej ładne mapy. Najlepsi opracowują wciąż nowe sztuczki starając się sprawić, by stary silnik HL wyglądał młodziej [i nie mam tu wcale na myśli kremu przeciwzmarszczkowego]. Istnieje sporo serwisów poświęconych tylko temu tematowi.
Ale co z tak ważną, a często niedocenianą dziedziną rzemiosła mapperskiego jak teksturowanie? Ruch na tym polu wydaje się być mały i, powiedzmy sobie, niezauważalny. W ostatnich dniach trochę życia w skostniałą scenę teksturową postanowiła wprowadzić ekipa forum Countermap.
Jak sami widzicie, organizowane są tam konkursy teksturowania, w których udział biorą tacy profesjonaliści jak Blazeeer, SlickY czy DaddyCool, ale każdy [tak, tak - do Ciebie mówię] może wziąć w nich udział.
Co więcej, niejaki Emotion opublikował serię rewelacyjnych tutoriali o tworzeniu tekstur, niezwykle pomocnych dla ludzi zaczynających dopiero przygodę w tej dziedzinie. Pisane są oczywiście w języku angielskim, ale postaram się przetłumaczyć je dla was kiedy zahostuje je strona Egira.
Nie ciągnąc dłużej tego nudnego newsa zachęcam każdego, kto jeszcze tego nie zrobił do spróbowania swych sił w Photoshopie i jemu pokrewnych zapewniając jednocześnie że nie jest to takie trudne jak się z pozoru wydaje. Klikajcie, czytajcie, i pokazujcie rezultaty swej pracy na naszym forum
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.004 sek
SQL : 0.001 sek - zapytań: 18 - średnio: 8.0E-5 sek
Top