Online: 0 użytkownik(ów), 48 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Teoria G-Man'a
2008-09-05 19:26 by
triget - Comments : (2) #234
 

Jak mogliście przeczytać niżej zajęliśmy się osobą doktora Gordona Freeman’a. Dzisiaj przyszedł czas na G-Man. Podstawową informacją jest pochodzenie przydomku G-Man. Oprócz tego, że jest to nazwa modelu postaci, wcześniej nazwę taką nosiła ksiązka o tematyce kryminalnej (tutaj okładka). W przeciwieństwie do Freeman’a jest on wzorowany na autentycznej osobie Franka Sheldon’a, którego zdjęcie, za czasów młodości, znajdziecie tutaj. G-Man jako postać komputerowa wydaje się posiadać jakieś nadprzyrodzone zdolności. Jego rola wydaje się ograniczać jedynie do zarządzania całym "przedsiębiorstwem", jednakże już po kilku minutach rozgrywki wiemy, że jego postać jest bardziej złożona. Głosu w Half-Life 2 udzieli mu Michael Shapiro. Bardziej dociekliwych po więcej informacji odsyłam do ksiązki pt."Half-Life 2 - Raising the Bar" opisującej dużo ciekawych zagadnień ze świata Half-Life.

Wszystkich zapraszam do własnego osądu w tym temacie na naszym forum.

Porównanie G-Man z Half-Life 1 i 2 - tutaj.

Źródło: Własne
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.017 sek
SQL : 0.006 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00035 sek
Top