Online: 2 użytkownik(ów), 83 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
HL2 w klimatach mitologicznych
2006-03-04 20:05 by
mieTK - Comments : (4) #196
 
Wczoraj ukazała się druga część wielokrotnie wyróżnianego moda Minerva: Metastasis. Jest to dzieło jednego człowieka, mianowicie Adama Fostera, który wydał wcześniej epizod do HL1 zwany Someplace Else. Projekt tym wyróżnia się spośród innych modów, że ukazuje się w częściach (niczym valve'owski Aftermath). Co więcej, narracja prowadzona jest w wyjątkowo enigmatyczny sposób: o naszym bohaterze nie wiadomo praktycznie nic, i jesteśmy zdani jedynie na tajemniczego anioła, który komunikuje się z nami za pomocą SMS-ów ().

Wraz z kolejnymi jednomapowymi odcinkami mamy coraz lepiej poznawać sytuację w świecie gry.
Download obydwu dotychczas wydanych części dostępny jest tutaj.

Krótka recenzja ...[more]
Helikopter kombinatu leci w kierunku małej wysepki, u jej brzegów stoją osiadłe na mieliźnie statki. Gdy dolatuje do brzegu, zrzuca pasażera..... tak zaczyna się Minerva: Metastasis. I tutaj koniec spokoju, od razu atakują nas żołnierze kombinatu. Na szczęście na początek mamy mały arsenalik w które skład wchodzą znane z HL2 bronie, w tym oczywiście niezawodny łom

Co kawałek dostaje informacje od tajemniczej osoby (zleceniodawca?), czasami są to wskazówki i informacje co mamy zrobić, zdarza się, że szef wyraża swoje zdenerwowanie i nie szczędzi słów

Zaskoczyło mnie AI przeciwnika. Minerva: Metastasis nie jest bezmyślną strzelanką gdzie głupie potwory i inne mniej lub bardziej dziwnie stworzenia ładują się nam prosto pod lufę. Tutaj nie ma tak łatwo, wrogowie chowają się za przeszkody terenowe i używają całego arsenału broni od kolby karabiny, poprzez jego pocisku po granaty i stacjonarne karabiny. Dodatkowo nie jest ich tak łatwo ustrzelić, trzeba się troszkę namęczyć żeby zlikwidować natręta, a raczej ich grupkę (wiadomo w kupie raźniej, bo .... ) i przy tym zachować jak najwięcej zdrowia. W tym modzie znajdziemy tych samych przeciwników co w HL2 nie wyłączając headcrabów.

Mapy zostały wykonane na naprawdę wysokim poziomie, są bardzo dobrze dopracowane, szczegółowe i pograją na nich nawet posiadacze słabych maszyn. Pomyśleć, że takie cudeńko wyszło spod młotka jednej osoby. Lokacje są przemyślane i naprawdę duże, ale nie świecą pustkami, widać, że autor zna się na rzeczy i przemyślał to co robił. Pobiegać przyjdzie po obszernej wyspie ale i klaustrofobicznych korytarzach w których nie za wiele światła.

Wspaniały klimat jaki zapewniają piękne, a miejscami mroczne mapy, podsyca muzyka. Nie jest jej zbyt dużo, ale gdy się pojawia naprawdę zwala z nóg. Podczas walki żywa nuta, w korytarzach gdzie za każdym rogiem może czaić się przeciwnik, muzyka podsycająca strach i powodująca dreszcze. Naprawdę wielkie słowa uznania dla Adama Fostera.

Modzik naprawdę udany. Nie jest krótki, a zadania jakie trzeba wykonać i zawiłość korytarzy wydłużają czas rozgrywki Cały czas trzyma w napięciu i nie pozwala się nudzić. Nigdy nie wiadomo co jest za rogiem, czasami jest aż za spokojnie i zdarza się wejść całkiem nieświadomie w całe stado wrogów. Nie jest to wcale minusem, wręcz przeciwnie.... Jeszcze nie ukończyłem, a gram kilka godzin, może dlatego ze zwiedzam lokacje musiałem odpocząć bo Minerva: Metastasis nie pozwala na rozluźnienie nerwów

Aż nie chce się wierzyć że to wszystko w jedynych 28mb.....


Gratisem kilka screenów:




 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.01 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 9.0E-5 sek
Top