Online: 0 użytkownik(ów), 21 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Pierwsza mapa z HDR dla CSS
2005-12-02 20:47 by
KosmO - Comments : (2) #183
 
Valve wypuściło pierwszą mapę dla graczy Counter-Strike: Source, która w pełni obsługuje HDR. Jak to u „Zaworów” bywa nie obyło się bez dwudniowego opóźniania Jeżeli uważaliście ze wasze komputery są za słabe żeby komfortowo pograć w CSS to niestety zasmucę was – tam mapa wymaga naprawdę potężnej grafiki (jak na warunki polskie) pokroju GF 6800GT czy też Ati X800XL – efekt HDR zjada naprawdę duuużo zasobów karty graficznej.



Ale przejdźmy do samej mapy. Layout nie zmienił się znacznie, za to otoczenie lokacji zostało dość znacząco wzbogacone. Gracze oczywiście nadal ganiają po hangarach i halach, tak jak to było w wersji na starszą platformę. Konwersja wyszła tym razem panom z Valve bardzo dobrze. Nie przesadzili z ozdobnikami ale też nie unikali ich (nie rzuciły mi się w oczy toni śmieci jak to bywa na mapach source , jest ich „oczywiście” troszkę, ale tym razem naśmiecono z umiarem)
[more]
Mówiąc zwięźle nie zmieniło się wiele poza dodaniem HDR oraz liftingiem graficznym (głównie w 3d skyboksie). Pierwsze reakcje społeczności są pozytywne, zobaczymy czy mapa się przyjmie.



 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.004 sek
SQL : 0.001 sek - zapytań: 18 - średnio: 7.0E-5 sek
Top