Piguła październikowa
2005-10-16 16:49 by mieTK - Comments : (0) #170
|
Dla wszystkich, którzy swoją przyszłość wiążą z robieniem gier komputerowych, przygotowałem drobną bazę artykułów poruszających aktualne zagadnienia.
- Na Bit-tech.net ukazała się seria artykułów na temat oświetlenia HDR. Dowiecie się z nich między innymi: na czym ta technologia polega, jak będą wyglądały filmy przyszłości (click), oraz jak zastosowano ją w Half-Life 2 (click).
- Warto odwiedzić sekcję z tekstami w serwisie GameDev.net, zawiera dziesiątki artykułów na temat szeroko pojętego game designu, od programowania, poprzez grafikę, po zarządzanie. Strona ta jest też świetnym źródłem newsów.
- Jon Jones opublikował w swoim blogu świetny poradnik jak tworzyć portfolio, aby zmaksymalizować szanse na znalezienie pracy. Lektura obowiązkowa dla każdego grafika. Klik.
Zainteresowanych zachęcam do poszperania po tego typu blogach na własną rękę, i samodzielnego poszukiwania materiałów; im więcej poznacie teorii, tym lepszymi będziecie grafikami .
|
|