Online: 0 użytkownik(ów), 52 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Piguła październikowa
2005-10-16 16:49 by
mieTK - Comments : (0) #170
 
Dla wszystkich, którzy swoją przyszłość wiążą z robieniem gier komputerowych, przygotowałem drobną bazę artykułów poruszających aktualne zagadnienia.
  • Na Bit-tech.net ukazała się seria artykułów na temat oświetlenia HDR. Dowiecie się z nich między innymi: na czym ta technologia polega, jak będą wyglądały filmy przyszłości (click), oraz jak zastosowano ją w Half-Life 2 (click).
  • Warto odwiedzić sekcję z tekstami w serwisie GameDev.net, zawiera dziesiątki artykułów na temat szeroko pojętego game designu, od programowania, poprzez grafikę, po zarządzanie. Strona ta jest też świetnym źródłem newsów.
  • Jon Jones opublikował w swoim blogu świetny poradnik jak tworzyć portfolio, aby zmaksymalizować szanse na znalezienie pracy. Lektura obowiązkowa dla każdego grafika. Klik.

Zainteresowanych zachęcam do poszperania po tego typu blogach na własną rękę, i samodzielnego poszukiwania materiałów; im więcej poznacie teorii, tym lepszymi będziecie grafikami .
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.006 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00014 sek
Top