Online: 0 użytkownik(ów), 46 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
DE_MONACH, wreszcie nieszablonowa mapa
2005-08-16 14:50 by
KosmO - Comments : (14) #153
 
Raylord przedstawił swoją produkcje o nazwie de_monach, która przeznaczona jest dla graczy CSS i nareszcie odstaje od szablonowego klimatu HL2 czy też dustów. Areną działań jest sprawiająca wrażenie opustoszałej, prawdopodobnie górnicza wioska znajdująca się w górskiej przełęczy. Klimat mroczności mapy podkreśla ciemna mgłą unosząca się nad lokacją, cmentarz zamykający jedną ze stron przełęczy oraz zniszczone budynki Jednym z nich jest stary kościół w stylu romańskim po którym nie pozostało za wiele, jest on także jednym z celów terrorystów.





Wioska usytuowana jest na małym pagórku i sprawia wrażenie jakby z niego wyrastała, tak samo jak schody prowadzące ze wzniesienia na dno przełęczy.




 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.016 sek
SQL : 0.007 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00038 sek
Top