Online: 1 użytkownik(ów), 76 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Mapperski duet czyli .. de_losttemple
2005-07-13 23:00 by
KosmO - Comments : (5) #150
 
DE_LOSTTEMPLE jest autorstwa mapperskiego duetu Magikus’a & StarD00d’a. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nazwę tej produkcji to od razu pomyślałem: „Czyżby Quetz zrobił remake swojego dzieła na silnik source?” Ale jak się okazało - to zupełnie, co innego.

Mimo iż nadal posiada ona status beta nie dopatrzyłem się błędów, (ale czego można się dopatrzyć grając 1on1 ) Może poza tym ze w niektórych miejscach, obszar niedostępny dla graczy jest niezbyt ładnie odgrodzony, tzn. chamski płoteczek, obok, którego z łatwością można by przejść, a jednak się nie da





Rozgrywka toczy się w ruinach kompleksu świątynnego jednego z ludów ameryki środkowej. Na miejscu prowadzone są wykopaliska, a archeolodzy odkryli tajemnicze artefakty, który jak można się domyślać terroryści chcą zniszczyć. Jeden jest jeszcze w świątyni, inne spakowane już w skrzyniach czekają na transport (lub też wsyadzenie w powietrze przez terro .

[more]





Co jednak zaskakuje na tej mapie to otoczenie. Jest naprawdę porządnie wykonane. Rzeka jako jedna z dróg na bs, przywodząca na myśl aztec’a została wzbogacona w roślinność, w niektórych miejscach dość bujną, a całość wygląda naprawdę realistycznie. Drugi element przyrody który zasługuje na uwagę to skały, przejścia i formy (krasowe) jakie tworzą przywodzą na myśl dolinki podkrakowskie (może inne też w każdym bądź razie są niczym skopiowane z prawdziwego świata )





Centralnym punktem mapy jest świątynia (coś jak aztec) jednak nie da się do niej wejść od frontu. Można się dostać do pomieszczenia, które jest grobowcem. Na środku znajduje się sarkofag z którego unosi się złowroga mgiełka a z sufitu opadają promienie światła. W okolicy można znaleźć jeszcze jedno podobne pomieszczenie, tam jednak w centrum jest okrągła płaskorzeźba.

Autorzy starali się odwzorować jak najbardziej budownictwo starożytnych ludów i po tekstury oraz wykończenia budynków sięgnęli do zdjęć architektury majów oraz azteków.

Tych, który chcą pograć z innymi na de_losttemple zapraszam na (niestety) niemiecki server 195.13.62.100:27100 gdzie mapa jest grana 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu (sado-maso )

 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.007 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 9.0E-5 sek
Top