Online: 2 użytkownik(ów), 91 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
de_velvet_east ... jedwabny wschód prosto ze Szwecji ...
2005-07-06 18:19 by
KosmO - Comments : (4) #149
 
Autorem de_velvet_east jest Szwed Jochum Skoglund. Rozgrywka toczy się w realistycznie wykonanych budynkach oraz na ulicach je otaczających. Mapa na początku wydaje się ogromna – jest to mylne wrażenie spowodowane dużą ilością korytarzy, przejść i poziomów.






Jochum podczas tworzenia tej mapy zastosował kilka ciekawych efektów i pomysłów. Jednym z nich są nazwy bombsitów, nie są to klasyczne A i B tylko Zero i Yankee (nie wiem skąd to autorowi do głowy przyszło, ale jest godnym zauważenia odejściem od reguły. Inny natomiast to drzwi na respie terrorystów – podczas otwierania uderzają o ścianę i rozbija się w nich szyba. Na tej mapie pierwszy raz spotkałem się z oknami, które otwierają się, oczywiście można wybić każdą szybkę po kolei, ale jeżeli gracz chce wyjść przez to okno to efektem i tak będzie jego otworzenie. Również w niespotykany sposób są rozwiązane zamknięcia kanałów wentylacyjnych, nie roztrzaskują się bez sensownie a po prostu wypadają z miejsca, w którym się znajdowały. A na koniec, autor dodał zmyślny bajer w postaci agresywnej muzyki i dźwięku alarmu po wysadzeniu jednego z celów.
[more]




Cele... właśnie, otóż terroryści tak na bs Zero jak i na Yankee wysadzić maja pojemniki z cystern, w których znajduje się paliwo. Twórca pomyślał o graczach i zaplanował oba bombsite’y tak, aby obie strony miały równe szanse.





Czas teraz na respowny. Jest ich 16, po 8 dla drużyny (mapa została zaplanowana dla 12 graczy - 6on6). Terroryści zaczynają w zamkniętym pomieszczeniu, na dzień dobry wspomniane wcześniej drzwi, ale że mógłby się zrobić tłok to można wyskoczyć przez okno , następnie gracze natykają się ma pracownika biura, a raczej na jakiego rozstrzelane ciało (ciekawie wygląda pod tą ścianą, dodać butelkę i swojskie klimaty ). Przejdźmy teraz do CT, startują na peronie kolejowym, który „żyje” otóż widać jeżdżące pociągi. I na tym koniec atrakcji...


 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.008 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00013 sek
Top