Online: 0 użytkownik(ów), 46 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
DM_SUBWAY Beta ....
2005-06-03 17:13 by
KosmO - Comments : (4) #146
 
Jako, że ostatnio działam z opóźnieniem to i ten news jest z lekkim poślizgiem.

Mapper Belgarion zaprezentował swoją nową mapę do HL2: DM: DM_SUBWAY (produkcja ma jeszcze status bety). Rozgrywka toczy się w tunelu kolejowym, zaadaptowanym na prymitywną bazę.



Centralnym elementem mapy jest "peron" na którym stoi skład towarowy. Tory znajdują się w zagłębieniu, ale gdy tam wpadniemy, możemy skorzystać z drabinki i wyjść spowrotem.

Od centrum mapy odchodzą dość wąskie korytarze, w których dochodzić będzie do ostrych starć. Dwa takie korytarze łączą się i tworzą większe pomieszczenie w których stoi aparatura podobna jak w HL2 w laboratorium do którego zaprowadza nas Alyx na początku gry (tam gdzie dostajemy HEV).

Mapa wykonana jest porządnie, widać ze autor starał się przy jej wykonaniu dobrze wypaść. Razi jednak w oczy niewykorzystanie potęgi silnika source. Tylko kilka rzeczy można podnieść i rzucić działkiem grawitacyjnym. Komputery i ekrany w niektórych miejscach są niezniszczalne. Pociski zostawiają co prawda ślady na przedmiotach, ale dość śmiesznie wygląda działający monitor z dziurami po pociskach na ekranie
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.013 sek
SQL : 0.006 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00032 sek
Top