Online: 0 użytkownik(ów), 57 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
de_crookcounty by alexroyce
2005-05-22 22:59 by
KosmO - Comments : (7) #143
 
Mapper alexroyce wypuścił oficjalną, finalną wersje mapy de_crookcounty, #1, #2, #3 przeznaczonej dla graczy Counter-Strike: Source . Akcja dzieje się na ulicach fikcyjnego miasta. Pierwsze, co niewątpliwie rzuca się w oczy to ogrom mapy. Naprawdę potrzeba chwilkę czasu, aby przejść z jednego końca lokacji na drugi. Sytuacja stworzona na tej mapie jest bardzo realistyczna i przypomina prawdziwą uliczną akcje oddziałów antyterrorystycznych.



Produkcja ta jest rajem dla snajperów, można by wręcz zaryzykować stwierdzenie – sniper alley Wszędzie pełno samochodów, których modele są różnorodne (od zwykłych sedanów, poprzez pickupy kończąc na radiowozach) i dokładnie wykonane, ciekawym efektem są spaliny wydobywające się z rury wydechowej. O dziwo ulice są czyste, tzn. nie ma walających się śmieci (tak jak w innych mapach zbudowanych na silniku source), no chyba, że wejdziemy na teren jakiegoś śmietnika , najwyraźniej autor chciał pokazać przykładne, czyste miasto – sporo koszy na śmieci, za które oczywiście gracz może się schować. W centrum mapy znajduje się (bardzo)mały park, tutaj autor nie wykazał się pomysłowością, ponieważ znajdują się tam tylko 2 drzewa, wielki głaz i kilka ławek.
[more]



Dość oryginalnie autor zbudował BS, są to całe budynki (blok mieszkalny wraz z poszczególnymi mieszkaniami i... sklep z bronią ) w który można znaleźć spory asortyment towarów oferowanych przez sprzedawcę), ma to zalety i wady: Terro mogą rozstawić bombę gdzie im się podoba (np. wrzucić do wanny na 3 piętrze), ale jak się zabarykadują to CT jest bez szans. Bardzo mile zaskoczył mnie resp Terro. Zaraz po rozpoczęciu rundy zawala się cześć sufitu i słychać dźwięk alarmów aresztu, z którego uciekają Terro, na dodatek w tle ktoś krzyczy. Na ulice wybiegają poprzez posterunek policji, który jest dość spartańsko urządzony, ale dla kontrastu na biurkach leża komputery z monitorami LCD Zupełnie odmienna sytuacja jest na respie CT – cisza, wóz pancerny i betonowa blokada drogi, czyli po prostu nuda.

Niestety mapa jest bardzo cicha, nie uświadczymy tu efektów jak na de_inferno, ale cóż ... może Taki był zamysł autora.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.007 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00012 sek
Top