Online: 2 użytkownik(ów), 77 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
de_inferno & de_port by Valve...
2005-05-13 23:38 by
KosmO - Comments : (12) #142
 
Dzisiaj pojawiły się kolejne mapki ze stajni Valve. Może serwis traktujący o tworzeniu niestandardowych map do HL(2) i jego modów, nie jest zbyt dobrym miejsce do przedstawiania map, które stworzył twórca moda, ale .... Chodzi oczywiście o de_inferno i de_port – nowe lokacje do najnowszego dziecka Valve, Counter-Strke:Source

DE_INFERNO
Mapa tak bardzo zmieniła się, że można by ją uznać za prawie całkowicie nową produkcję. Układ przejść jest prawie taki sam jak w poprzedniej wersji znanej z CS1.5 i 1.6. Jednakże wygląd mapy został zupełnie zmieniony. Dodano sporo bajerów charakterystycznych dla Source - wraki samochodów, fontanny, beczki itp. Jednym słowem prosta mapa znana z poprzedniego wcielenia zmieniła się w skomplikowane dzieło sztuki. Na BS A stoi fontanna a w niej pływają rybki, zachowują się naprawdę jak prawdziwe - po strzale w wodę szaleją i miotają się po całym zbiorniku z woda BS B to istna forteca i labirynt. Nie wiem skąd im do głowy wpadł pomysł, żeby wysadzać w powietrze snopy słomy Wkoło budynków pełno kwiatów i drzew. Niektóre z nich porośnięte są bluszczem czy też winoroślą. Ulice są zaśmiecone (jak we wszystkich mapach source ) Mapa żyje... w tle słychać wiele dźwięków: szczekanie i warczenie psów, świergot ptaków czy też muzykę z radia, brakuje tylko motywu z Desperado Chociaż na respie terro są cztery dzwony na, których można sobie wygrać taką melodie Ciekawym "bajerem" są lampy podwieszone na łańcuchach, które można zmusić do huśtania się, lub też donice z kwiatami, które można zdewastować Zresztą popatrzcie na screeny i oceńcie sami.





[more]

DE_PORT
To już zupełnie nowa mapa. Akcja toczy się w porcie (cóż za inteligentne spostrzeżenie ) prawdopodobnie w Rosji, gdyż wszędzie pełno napisów w tym języku, jedynym odstępstwem od reguły jest napis NO SMOKING na tankowcu (czyżby niedopracowanie ) Terro maja wysadzić w powietrze tankowiec albo silosy z ... ropą? Wszystko jest ładnie wykończone, tekstury są bardzo dobrze dobrane, w ogóle mapa wygląda bardzo przyjemnie. Co ciekawe autorzy nie wykorzystali efektu odbicia wody, jest ona matowa w odcieniu błękitu. Po wpadnięciu do niej gracz ginie w kilka sekund (radioaktywna? ) Pomysłowo wykonano nabrzeże, z wody wystają drewniane pale połączone ze sobą belkami po których można biegać, lub też schować się poniżej betonowej części nabrzeża. Rzeczą, która dość szybko rzuca sie w oczy jest bardzo ubogo wykonany statek. Co prawda okna odbijają świat niczym lustra, ale reszta nie budzi zachwytu. Plątanina rur wijących się tuż nad pokładem ,tez nie jest chyba najlepszym pomysłem. Ciekawie natomiast wykończone są podziemne korytarze, tam system rur nie jest tak "perfidny" jak na statku, co kawałek widać zawory, a w tle słychać dźwięk pracujących pomp. Największą wadą mapy według mnie jest to, że znaleźć można kilka miejsc skąd widać drugi koniec lokacji, wpływa to nie tylko na rozgrywkę ale i pożera cenne FPS. Zapraszam do oglądania screenów





 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.005 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 9.0E-5 sek
Top