Online: 0 użytkownik(ów), 45 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Kompilatory ZHLT 3.2.1 dla Half Life 1
2005-04-10 23:22 by
Orkan - Comments : (1) #134
 
Dodałem dzisiaj do naszych zasobów najnowszą wersję kompilatorów ZHLT, tym razem opatrzoną numerkiem 3.2.1 (jest to kontynuacja linii ZHLT 2.5.3)

Nad kodem źródłowym kompilatorów pracował amckern przy wsparciu wielu utalentowanych programistów z kanałów IRCowych na #countermap, #mapcore, #svencoop. Najbardziej znani z nich to XP-Cagey, Merl oraz Tommy14.

Jak zwykle poprawiono wiele błędów poprzednich wersji, dodano nowe komendy do linii poleceń a także usprawniono sam proces kompilacji, dzięki czemu mapy są piękniejsze i to w krótszym czasie. Po szczegóły odsyłam do oficjalnej dokumentacji http://www.zhlt.info/

Polecam wszystkim tą wersję ZHLT, jednak na naszej stronie nadal będą dostępne "stare" i sprawdzone kompilatory ZHLT 2.5.3 dla tych którzy nie lubią zmian i przyzwyczaili się już do nich.
[more]

Do paczki dołączone są dodatkowe programy dla tych wszystkich, którzy chcą jeszcze bardziej "podrasować" swoje mapy. Wszystkie znajdują się w podkatalogu "Power Tools" :
  • count_ents.exe - zlicza wszystkie byty użyte na mapie
  • hlfix.exe - konwerter .RMF do .MAP (lepszy od standardowego w VHE)
  • makewad.exe - tworzy plik tekstowy z listą wadów aktualnie używanych przez VHE
  • mapbackup.exe - kopia bezpieczeństwa twoich map (.MAP, .RMF) przed każdą kompilacją
  • opt_entdata.exe - optymalizacja budowy i rozmiaru skompilowanej mapy (.BSP)
  • property_extractor.exe - wyciąga informacje z pliku .FGD (dla twórców MODów)
  • RESGen.exe - tworzy plik .RES z listą plików/zasobów wykorzystywanych przez mapę.
  • ripent.exe - import/export/edycja bytów w pliku .BSP bez konieczności powtórnej kompilacji

 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.016 sek
SQL : 0.005 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00028 sek
Top