Online: 0 użytkownik(ów), 24 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
De_redust beta3
2004-02-29 14:30 by
mieTK - Comments : (8) #13
 
Aby przerwać monotonię i złamać wzorzec dawania screenów na końcu newsa, zacznę go właśnie od nich:




Czy te obrazki nie przypominają wam jakiejś mapy? Tak jest, macie przed oczyma nowiutką de_redust-v3 autorstwa niejakiego Metal_Slug'a [swoją drogą niczego sobie gierka, polecam]. Jest to, jak każdy imbecyl zauważy, przeróbka wielkiego dusta. Zapewne część z was parsknie pogardliwie, z serią obelg zaczynających się od 'kolejny dust-klon' na końcu języka. Mam jednak nadzieję, że furię waszą ostudzi nieco wiadomość, że w/wym Metal_Slug zarówno tekstury, jak i samą mapę stworzył w 100% samodzielnie.
Jak sam mówi, 'Kiedy zobaczyłem że w CS 1.6 upiększono inferno i aztec, ale nie dusta, zdenerwowałem się i postanowiłem zrobić to sam. Layout ma w 95% jak dust, a wygląda 200% lepiej.' [wolne tłumaczenie^^].
Mapę zbudował od zera, bez pomocy żadnych dekompilatorów, czy źródeł. I zrobił to IMO całkiem nieźle [a na pewno lepiej od popularnej na polskich serwerach de_dust4]. Czy nie wartoby zatem nagrodzić jego trudu poprzez ściągnięcie mapy, czy nawet umieszczenie jej w mapcycle swojego serwera?
W tym celu zapraszam tutaj.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.005 sek
SQL : 0.002 sek - zapytań: 18 - średnio: 0.00011 sek
Top