Online: 0 użytkownik(ów), 6 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Archiwum Archiwum / Główna
Modele w HL2
2005-01-23 23:31 by
mara - Comments : (2) #117
 
Uaktualniłem dziś download programu XSI a raczej jego darmowa wersje do wykorzytania przy tworzeniu modeli do gier, już nie tylko do HL2. Aczkolwiek jako że interesuje nas głownie silnik Valve Source zamieszczam razem z plikiem instalacyjnym programu rowniez addon'sa umozliwiajacego eksport modelu z xsi do formatu smd czyli wlasnie tego który chcemy skompilowac dostarczonym już przez Valve narzędziem bezpośrednio już do silnika HL2.
Najnowższa wersja programu nazywa się Softimage|XSI 4.2 Mod Tool, informacje na temat nowych narzedzi. limitów, tutoriale pisane, jak również filmowe znajdziecie na stronie: http://www.softimage.com/products/Mod/v4/

link do strony z dual packiem na hl.mapping.pl: http://hl.mapping.pl/page.php?id=88

Podczas wysyłania pliku na serwer naktnałem się na projekt tworzenia exportera blend to smd. Exporter ten nie konwertuje jeszcze animacji i kilku innych bajerów ale jak tylko ukaże się w pełni zoptymalizowana werja skryptu nie omieszkan o tym wspomnieć (jeśli to kogoś wogóle interesuje ).

Przy okazji zamieszczam również linka do dokumentacji Source SDK : http://www.valve-erc.com/srcsdk/ na pewno ktoś jeszcze tego nie widział . Znajdziecie tutaj cały zarys procesu tworzenia moda do nowego(?) silnika, poczynając od ogólnych uwag, poprzez mapping, modelowanie, dźwięki, programowanie na efektach specjalnych kończąc.
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.005 sek
SQL : 0.001 sek - zapytań: 18 - średnio: 7.0E-5 sek
Top