Online: 0 użytkownik(ów), 35 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Forum > Ciekawe pomysły > Przeżyjmy to jeszcze raz... [mapa 6w1]
 
Poprzednia [1] [2] [3] > 4 <
Autor Wiadomość
wolf480
[10] Użytkownik
Ja wiem najlepiej !
      13217169
Dołączył: 04 Listopada 2009
Zawód: C++ coder
Wiek: 21
 Środa, 29 Cze 11r, godz. 06:54     #34511   
Może każdy doda przed nazwami swoich bytów określony przedrostek, np. ja dodam wlf_, a ty pom1_ dla 1szej mapki, pom2_ dla 2giej, itp.

Abes_Ziomal
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10242690
Dołączył: 02 Listopada 2007
Miasto: Sulejówek
Zawód: Uczeń
Wiek: 24
 Poniedziałek, 25 Lip 11r, godz. 12:34     #34632   
Co do mojej mapy to jeszcze w wolnej chwili ogarnę szyby, nazwy bytów i git. Dorobię jeszcze jakąś drugą minimapkę i to co zostanie można walnąć do drugiej wpsólnej mapy.

Z tą publikacją osobno to jest tak że istnieje taki plugin Portal Gun (http://amxx.pl/topic/51842-portal-gun/) i ze 3 mapki by się przydały (jedną już mam )
Wył. [img] !

WIEM!!!
wolf480
[10] Użytkownik
Ja wiem najlepiej !
      13217169
Dołączył: 04 Listopada 2009
Zawód: C++ coder
Wiek: 21
 Poniedziałek, 25 Lip 11r, godz. 16:55     #34635   
Wiecie co, ja chyba mojej mapy nie dokończe, może wrzucę RMFa na Dropboxa i ktoś dokończy za mnie?

pomen
[10] Użytkownik
Gęba mi się nie zamyka
      7613615
Dołączył: 29 Sierpnia 2008
Zawód: uczeń
Wiek: 26
 Poniedziałek, 25 Lip 11r, godz. 19:58     #34636   
Zawsze możesz zrobić coś "na szybko" może, że w takim wypadku wolisz w ogóle nie robić (jak robić to porzadnie)

Ja wczoraj zrobilem takie coś, mogłoby być na ratsa:
http://desmond.imageshack.us/Himg15/scaled.php?server=15&filename=trami.jpg&res=medium

Nie wiem jak my to ogarniemy...
jak to skleimy wszystko w kupe

przeglądam forum od 2006 konto mam od 2008 lenistwo ^^
Kto jeszcze ma tam własną mapkę? serverklan.fr
wolf480
[10] Użytkownik
Ja wiem najlepiej !
      13217169
Dołączył: 04 Listopada 2009
Zawód: C++ coder
Wiek: 21
 Wtorek, 26 Lip 11r, godz. 06:13     #34638   
Ja nawet nie mam mczasu żeby zrobić "na szybko".

Abes_Ziomal
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10242690
Dołączył: 02 Listopada 2007
Miasto: Sulejówek
Zawód: Uczeń
Wiek: 24
 Sobota, 30 Lip 11r, godz. 13:41     #34650   
Porobi się parę mixów
Wył. [img] !

WIEM!!!
Nem666
[10] Użytkownik
Paplam nawet przez sen
      685571
Dołączył: 14 Sierpnia 2007
Miasto: Piekary sl
Zawód: Fajny
Wiek: 28
 Sobota, 13 Sie 11r, godz. 09:11     #34664   
to jak jest z ta nasza mix mapka ?
skonczona jest czy jak ?
>.<
Pan Nem niszczy swiat
(-------79%-------)
wolf480
[10] Użytkownik
Ja wiem najlepiej !
      13217169
Dołączył: 04 Listopada 2009
Zawód: C++ coder
Wiek: 21
 Niedziela, 14 Sie 11r, godz. 11:23     #34670   
Sezon ogórkowy = przerwa

pomen
[10] Użytkownik
Gęba mi się nie zamyka
      7613615
Dołączył: 29 Sierpnia 2008
Zawód: uczeń
Wiek: 26
 Poniedziałek, 12 Wrz 11r, godz. 17:03     #34773   
Siema!
Trochę mnie nie było

Ogórków akurat nie zbierałem
ale trochę grosza wpadło.

Mój lapek padł na dobre, musiałem wyciągnąć z niego dyski (były 2)
i zrobić póki co takie przenośne na usb (kupiłem 2 kieszenie)
Właśnie odzyskałem pliki, i skonfigurowałem hammera na innym kompie
Na dzisiaj to tyle.

Najważniejsze co chcę powiedzieć to, że mam zamiar dociągnąć ten projekt do końca!

Wzorujemy się na full_allinone, teraz znalazłem drugą mapkę tego typu:
http://maps.cs-bg.info/maps/cz/52/ fun_matrix_cz (potrzebuje wieelu textur z CZ)
może ktoś coś podchwyci po zagraniu



PS zainstalowąłem tego grid hacka teraz siatka ma 32768x32768x32768
zamiast 8192x8192x8192! to 64 razy więcej miejsca!!!
to daje nowe możliwości... np mapka gdzie spada się w dół
zasuwa się z prędkością cząstek w zderzaczu hadronów

przeglądam forum od 2006 konto mam od 2008 lenistwo ^^
Kto jeszcze ma tam własną mapkę? serverklan.fr
wolf480
[10] Użytkownik
Ja wiem najlepiej !
      13217169
Dołączył: 04 Listopada 2009
Zawód: C++ coder
Wiek: 21
 Poniedziałek, 12 Wrz 11r, godz. 17:47     #34774   
Co do tego ostatniego: uważaj na efekty relatywistyczne. Poza tym trzeba też uważać żeby nie rozerwać czasoprzestrzeni, jak w napędzie do hitlerowskich latających spodków.

Ja mojej części nie dokończe, chcecie to mogę wrzucić na dropboxa RMF i wyu z tym coś zrobicie.

torrent
[10] Użytkownik
 
Coś tam już napisał ...
        23416190
Dołączył: 10 Marca 2010
Miasto: Kraków
Zawód: Uczeń : )
Wiek: 21
 Środa, 14 Wrz 11r, godz. 11:54     #34775   
Fun_matrix i fun_matrix_reloaded to najlepsze mapki tego typu

Akurat żeby zerknąc w ich system trzeba skorzystać z bspviewer (czy jakoś tak)
Abes_Ziomal
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10242690
Dołączył: 02 Listopada 2007
Miasto: Sulejówek
Zawód: Uczeń
Wiek: 24
 Niedziela, 18 Wrz 11r, godz. 07:53     #34777   
A znacie może najlepsze parametry dla kompilatorów? Np.: dla uzyskania najlepszej grafiki, najbardziej optymalne, itp.

Zainstalowałem tego grid hacka, zrobiłem długi korytarz w dół ze światłami. Zacząłem kompilować to wyskoczył błąd że "outside world" no to pobrałem zhlt vluzacn23.zip i się skompilowało ale w grze jakoś wolno spadałem i do tego przed końcem się zatrzymałem w powietrzu i zginąłem w powietrzu. Do tego wszystkiego światła są okropne
Wył. [img] !

WIEM!!!
Post edytowany: 1 razy, ostatnio Niedziela, 18 Wrz 11r, godz. 08:17 przez Abes_Ziomal (--- temu)
gregor456
[10] Użytkownik
 
Niemowa
     
Dołączył: 16 Lutego 2017
Miasto: Radom
Zawód: It
Wiek: 17
 Czwartek, 16 Lut 17r, godz. 08:57     #35267   
Podpinam się do pytania powyżej
Poprzednia [1] [2] [3] > 4 <
 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą brać udział w dyskusji
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.115 sek
SQL : 0.012 sek - zapytań: 40 - średnio: 0.00031 sek
Top