elo
Chce ktoś się w to bawić? Zbieramy ekipę, ustawiamy kolejkę i każdy w swojej turze robi coś na mapie i uploaduje na jakiś hosting i tak w kółko. Dodatkowo musi dopisać w pliku tekstowym "zmiany.txt" co stworzył. Tylko trzeba ustalić jaka to będzie gra HL1, HL2, może CS??
Powiem ci z doświadczenia, bo nie wiem czy to tu było czy gdzie indziej, że lipnie wyszło...
Raz, różnica mappingu i jego poziomu widoczna, bo różni się u każdego styl.
Dwa, jak to rozplanujesz, kiedy ludzie chce naraz zrobić i przypadkowo najadą na siebie terytoriami, a potem poprawianie tego będzie pracochłonne.
Trzy, wiele osób zostawia śmieci przy robieniu, a nie zawsze o nich pamiętają i wychodzi taki pasztet w 40% zoptymalizowany.
Ogółem jest to jak dopalacze, zmieszane gówno z chemikaliami i trutkami. Wszystko się różni, a daje po złączeniu efekt niekoniecznie pozytywny.
dlatego chcę żeby były kolejki, dzięki kolejkom nikt nie będzie mappował w tym samym czasie. Każdy będzie miał swoją ture i np. taka kolejność:
1. Jaś.
2. Zig.
3. Zomb.
Jaś coś zaczyna i uploduje mapę, pisze posta z linkiem do mapy. Drugi Zig cały czas czeka na posta od Jaś, kiedy go zobaczy ściąga mapę i coś dodaje. Potem Zomb wchodzi do tematu szuka ostatniego posta od Zig i ściąga mapę i tak w kółko. Moim zdaniem takie zorganizowanie pracy będzie działać wporządku, kiedys w 5 osób tworzyłem tak mapę do tipji <wiem wstyd >
a mapy byśmy wrzucali na jakieś ultrashary albo coś :O
Jak ktoś chcę się w to bawić to proponuję half-life 1 i jego podstawowe tekstury. Robimy jakąś bazę.
Post edytowany: 3 razy, ostatnio Poniedziałek, 18 Paź 10r, godz. 16:24 przez ninjabrush (--- temu)
Ale różnicy poziomu i stylu ten sposób nie zniweluje. Jedynym sposobem byłoby, żęby jeden robił mapkę w stanie surowym (nieotexturowana, bez okien i drzwi, normalnie jak budowa). Inny kolo dobierze tekstury, jeszcze inny wstawi byty (door i breakable), następny dorzuci pare modeli i detali, a jeszcze kto inny zoptymalizuje.
A wgl. to bezcelowe. Jeśli chcecie to robić dla zabawy - świetny pomysł. Ale jak chcecie zasłynąć, to będzie truudnoooooo.
A wgl. to szkoda żę nie widzieliście konferencji The Unknown Mod 2 Developers. Normalnie nic się nie można byuło dogadać. Taki offtop. A najbardziej to spamował jeden tutaj obecny, nie będę wskazywał palcem.
Do czego zdążam? Otóż konferencje nie mają sensu, lepsze jest forum, bo można edytować i kasować.
Ja z pewnymi osobami też robię mapę i na razie jesteśmy w fazie podziału ról. Mapa jest zaczęta, jeszcze tylko nie wiem jak będzie wyglądać skończona...no nic jak macie zamiar robić mapę przez GG to nie wróże wam sukcesu. Jak wspomniał kolega Wolf480 może się z tego zrobić offtopic. Proponuje to dokładnie zaplanować, wręcz narysować prosty szkic. Inaczej masło maślane, bo każdy co chwile będzie wyskakiwał z nowym pomysłem.