Online: 0 użytkownik(ów), 24 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Forum > Ciekawe pomysły > de_checkpoint - gotowy resp ct, co dalej??
 
> 1 <
Autor Wiadomość
ninjabrush
[10] Użytkownik
Ma zadatki na pisarza
     
Dołączył: 29 Marca 2009
Miasto: Opole
 Niedziela, 09 Maj 10r, godz. 20:06     #29112   
musze sie przyznac, ze do tej mapy podchodzilem pod katem eksperymentu z nowymi teksturami ktore wczesniej przygotowalem z fotek na cgtextures ale mysle, ze moge ja dokonczyc i przygotowac do gry

narazie jest respawn CT, nie zrobilem zadnych planow na kartce ale chyba zrobie mape z duszymi obszarami jak kabul, co wy na to.. i moze wlasnie ta magia map z jednym bombsitem sprawia, ze sa grywalne? np. kabul^^

Post edytowany: 2 razy, ostatnio Niedziela, 09 Maj 10r, godz. 20:14 przez ninjabrush (--- temu)
Tracha
[10] Użytkownik
Prawdziwa gaaaaaduła
     
Dołączył: 14 Kwietnia 2009
Miasto: Wrocław
Wiek: 23
 Niedziela, 09 Maj 10r, godz. 21:29     #29119   
Pytanko... Co was tak nagle na te planowanie kartkowe natchneło? cp_wild lizarda?


Na kartce planowałem już co prawda od dawna i to polecam każdemu ale nie kierować się tym, bo lizard...
ninjabrush
[10] Użytkownik
Ma zadatki na pisarza
     
Dołączył: 29 Marca 2009
Miasto: Opole
 Niedziela, 09 Maj 10r, godz. 22:05     #29120   
w notesiku dlugopisikiem rysuje mapke ^^
Tracha
[10] Użytkownik
Prawdziwa gaaaaaduła
     
Dołączył: 14 Kwietnia 2009
Miasto: Wrocław
Wiek: 23
 Poniedziałek, 10 Maj 10r, godz. 08:03     #29123   
Co do dalszej mapy, ustal z jakiego ona działu jest, starożytność (aztec), doki (port), miejskie (office, assasult) itp. I na podstawie tego poszukaj fotek w necie danych miejsc ewentualnie map i rób
pomen
[10] Użytkownik
Gęba mi się nie zamyka
      7613615
Dołączył: 29 Sierpnia 2008
Zawód: uczeń
Wiek: 26
 Poniedziałek, 10 Maj 10r, godz. 22:10     #29153   
dla mnie to "industrial" de_cpl_mill itp.

widzę, że skałki nawet zdeformowane.
Można wiedzieć co będzie w środku hangaru?

przeglądam forum od 2006 konto mam od 2008 lenistwo ^^
Kto jeszcze ma tam własną mapkę? serverklan.fr
Tracha
[10] Użytkownik
Prawdziwa gaaaaaduła
     
Dołączył: 14 Kwietnia 2009
Miasto: Wrocław
Wiek: 23
 Wtorek, 11 Maj 10r, godz. 13:37     #29159   
W tej wielkiej fabryce dodaj jakąś ciężarówkę od CT, że niby tam zajechali i ją ukryli. Tam gdzie już widać Skybox daj wejście do jakiejś Fabryki, gdzie przy np. Generatorze Terro mają kryjówkę. Wymyśl jaka to będzie fabryka... Czy to huta, fabryka wozów, paczek, kondomów (xD)... Itp.
pomen
[10] Użytkownik
Gęba mi się nie zamyka
      7613615
Dołączył: 29 Sierpnia 2008
Zawód: uczeń
Wiek: 26
 Wtorek, 11 Maj 10r, godz. 17:18     #29163   
Może taki banner z neonami "DUREX"

na zasadzie działania tych schodów ruchomych możesz zrobić coś w stylu taśmy produkcyjnej
http://www.fpsbanana.com/tuts/4297
gdzie np. paczki kondonów będą jechać z lewej do prawej a na końcu teleportują się na początek i tak w kółko
oryginalne i jaki lans :>

jeśli używasz własnych textur to fajnie jest zrobić by wydawały jakieś inne dźwięki, szczególnie w fabryce czy magazynie
http://www.fpsbanana.com/tuts/8736


ten post miał być tutaj

przeglądam forum od 2006 konto mam od 2008 lenistwo ^^
Kto jeszcze ma tam własną mapkę? serverklan.fr
> 1 <
 
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą brać udział w dyskusji
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.062 sek
SQL : 0.005 sek - zapytań: 34 - średnio: 0.00015 sek
Top