Online: 1 użytkownik(ów), 67 gość(ie)
  Nie jesteś zalogowany     UŻYTKOWNICY     PROFIL     OPD     PRYWATNE WIADOMOŚCI     LOGUJ    
Newsy
Nagłówki
Archiwum
Grupa Steam
Shoutbox Wywiady
Tutoriale
Forum / regulamin
Szukaj
Linki
Serwery Mapy
Programy
Zasoby
VERC Collective

source SDK

Strona dla początkujących mapperów zawierająca kurs i porady dotyczące tworzenia map do Counter Strike'a

grinder74.com - Polska Baza Map i Modów SP dla HL1 & HL2

AHA - Andrzej Hrycyk - Polskie mapy do Counter Strike

D.I.P.R.I.P.

 Wejdz na strone The BORG Collective

MAPOSFERA.ORG

NATURAL-SELECTION.PL

CSNation.pl

kzpl.kampno.pl

Bannerek serwisu beta

Forum > Programming/Modding > Gra/Mod 2012
 
Poprzednia Następna [1] [2] [3] [4] [5] [6] > 7 < [8]
Autor Wiadomość
Psiak
[10] Użytkownik
 
Ma zadatki na pisarza
     
Dołączył: 29 Grudnia 2008
Miasto: KCHLWCE RDA SLSKA
Zawód: Pivoting, Mapping
Wiek: 20
 Sobota, 10 Sty 09r, godz. 11:08     #22443   
Hehe a nie lepiej w Audcity puścić od tyłu Dope - Die Mother Fucker Die
efekt fajny xD
ale szczerze to w jakim to robicie programie?
Friends: DM, kogoś zapomniałem ^^?
JaCoL
[11] V.I.P
 
Gaaaaduła
     
Dołączył: 21 Marca 2008
Miasto: Toruń
Zawód: Prezes Black Phoenix Studio
Wiek: 23
 Sobota, 10 Sty 09r, godz. 17:26     #22453   
muzyka musi być oryginalna a nie zgapiana z innych utworów a to co ty mówisz to wogóle już zagraża łamaniem praw autorskich więc tylko kłopotów sobie byśmy narobili, a muze już w zasadzie niemal mam tylko muszę się lepiej z tym programem zapoznać bo jest taki niejasny do końca a lizard nie zdradził mi swojej tajemnicy łączenia sampli
Black Phoenix Studio Lead Developer
navarioN
[40] Redaktor
Administracja
      7920444
Dołączył: 20 Kwietnia 2008
Miasto: Tarnobrzeg
Zawód: Uczeń
 Sobota, 10 Sty 09r, godz. 18:18     #22455   
Ja mam na dysku 2gb samplów, od pojedyńczych dźwięków instrumentów, poprzez melodyjki kończąc na śpiewach, odgłosach zwierząt i dźwiękach otoczenia ^.^ Wierzcie mi lub nie, ale można takie mixy robić że głowa mała
Morgan: no to mozesz sie pochwalic znajomym ze wyedukowałeś jednego typka w 10 sec
JaCoL
[11] V.I.P
 
Gaaaaduła
     
Dołączył: 21 Marca 2008
Miasto: Toruń
Zawód: Prezes Black Phoenix Studio
Wiek: 23
 Sobota, 10 Sty 09r, godz. 23:31     #22469   
2gb jak w wav albo ogg to ci gratuluje a ja już wszystko rozgryzłem więc tylko zostało wymysleć coś trochę ponadprzeciętnego
Black Phoenix Studio Lead Developer
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 08:14     #22471   
Psiak:
ale szczerze to w jakim to robicie programie?


Gdybyś się spytał valve o to samo to napewno by ci odpowiedzieli.

Chodzi mi dokładnie o to że nigdy się takich rzeczy nie zdradza.
JaCoL
[11] V.I.P
 
Gaaaaduła
     
Dołączył: 21 Marca 2008
Miasto: Toruń
Zawód: Prezes Black Phoenix Studio
Wiek: 23
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 10:45     #22475   
?? Tajemnica Zawodowa
Black Phoenix Studio Lead Developer
navarioN
[40] Redaktor
Administracja
      7920444
Dołączył: 20 Kwietnia 2008
Miasto: Tarnobrzeg
Zawód: Uczeń
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 10:57     #22476   
JaCol, jeśli będziesz potrzebował jakiś dźwięków, zwróć się do mnie. Na pewno coś wygrzebię.
Mam formaty wav i mpg.
Morgan: no to mozesz sie pochwalic znajomym ze wyedukowałeś jednego typka w 10 sec
JaCoL
[11] V.I.P
 
Gaaaaduła
     
Dołączył: 21 Marca 2008
Miasto: Toruń
Zawód: Prezes Black Phoenix Studio
Wiek: 23
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 11:12     #22477   
hyhy dzięki, w tym programie samplów też jest w huja aczkolwiek jak czegoś zabraknie to zwrócę się do ciebie
Black Phoenix Studio Lead Developer
Antiad
[10] Użytkownik
Nie paplam tylko kiedy śpię lub jem
      3762947
Dołączył: 27 Kwietnia 2004
Miasto: Częstochowa
Zawód: Student
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 15:11     #22480   
Imho składanie całych utworów z sampli to jak budowanie mapy z samych prefabów. Polecam zainwestować w lepsze oprogramowanie i pluginy do niego oraz zapoznać się z podstawami muzyki żeby większość potencjalnych graczy nie wpisała volume 0 zaraz po wejściu do gry.
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 16:01     #22481   
W tym programie co Jacol robi nutki pracuje Basshunter. Tak tak boten anna powstało w tym programie można w nim podłączyć klawiaturę jako klawisze fortepianu ale także i syntezatora. Tam można zrobić wszystko ale niestety problem w tym że trudno się rozeznać w tym progosie.
Mapka Dm_shimpner (skrócona nazwa) właśnie otrzymała modele roślinności kilka poprawek z budynkami i powinno być dobrze
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
Antiad
[10] Użytkownik
Nie paplam tylko kiedy śpię lub jem
      3762947
Dołączył: 27 Kwietnia 2004
Miasto: Częstochowa
Zawód: Student
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 16:29     #22484   
Basshunter dość cienko operuje FL'em, swoją drogą do dziś nie mogę zrozumieć jak ludzie mogą się jarać utworem o tym, że Ania czituje czy o tym, że Basshunter gra w Warcrafta. Program jest całkiem dobry, skołujcie sobie pluginy VST - brzmią znacznie lepiej i mają dużo większe możliwości, poczytajcie sobie też jakieś artykuły o samej muzyce i programie bo bez podstaw ciężko wam będzie. Jako alternatywy możecie spróbować pracować w Reasonie albo Abletonie, ale osobiście uważam, że są cięższe do rozpracowania dla laika. Czy można w nim zrobić wszystko? Niestety nie Ale można zrobić dużo Pamiętajcie tylko, że składanie utworów z sampli nie zda egzaminu.
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 16:34     #22485   
No FL Studio jest dobre
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Niedziela, 11 Sty 09r, godz. 16:48     #22488   
Basshunter gra w cs'a posłuchaj basshunter - counter strike
W tym programie zaczynali Kalwi&Remi, Mbrother, i Max Farenthide
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Poniedziałek, 12 Sty 09r, godz. 15:23     #22501   
Ja nawet na kompie mam nutke zrobioną w FL Studio
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Wtorek, 13 Sty 09r, godz. 19:13     #22530   
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
Post edytowany: 5 razy, ostatnio Środa, 14 Sty 09r, godz. 20:43 przez PEKN_JEŻ_2 (--- temu)
navarioN
[40] Redaktor
Administracja
      7920444
Dołączył: 20 Kwietnia 2008
Miasto: Tarnobrzeg
Zawód: Uczeń
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 09:03     #22562   
Mp5 jakoś więcej szczegółów by mi pasowało.
A to Kbk wz96 to pierwsza klasa Tylko że w rękę wchodzi
Morgan: no to mozesz sie pochwalic znajomym ze wyedukowałeś jednego typka w 10 sec
Lizard
[45] Redaktor
Administracja
      7513000
Dołączył: 01 Kwietnia 2008
Miasto: Bydgoszcz
Zawód: Technik Informatyk
Wiek: 23
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 09:45     #22563   
Penk czemu u ciebie na mapie rosną drzewa na dachu ?? xD
Psiak
[10] Użytkownik
 
Ma zadatki na pisarza
     
Dołączył: 29 Grudnia 2008
Miasto: KCHLWCE RDA SLSKA
Zawód: Pivoting, Mapping
Wiek: 20
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 13:51     #22569   
Nie na dachu tylko wydaje mi sie że "za" domem
Friends: DM, kogoś zapomniałem ^^?
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 14:22     #22570   
Zza domów wyrastają topole jeszcze muszę trawę dobrze rozmieścić.
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
Lizard
[45] Redaktor
Administracja
      7513000
Dołączył: 01 Kwietnia 2008
Miasto: Bydgoszcz
Zawód: Technik Informatyk
Wiek: 23
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 19:50     #22571   
pies:
Nie na dachu tylko wydaje mi sie że "za" domem
tak wysok o za domem ?
JaCoL
[11] V.I.P
 
Gaaaaduła
     
Dołączył: 21 Marca 2008
Miasto: Toruń
Zawód: Prezes Black Phoenix Studio
Wiek: 23
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 19:56     #22573   
PENK:
Zza domów wyrastają topole


lizard nie wiem co masz z biologii ale ja widze topole zza 2 piętrowej szkoły...
Black Phoenix Studio Lead Developer
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Czwartek, 15 Sty 09r, godz. 20:59     #22574   
Topole rosną do wysokości 10 pięter (bloków) tak że nie ma co gadać teraz trawę muszę rozmieścić ale mi się nie chce
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Piątek, 16 Sty 09r, godz. 06:54     #22575   
Była mowa o przeniesieniu 2012 na inny silnik ale zrezygnowaliśmy bo by było za dużo roboty. PENK tak samo patrzyłem te spirit of half life to by było praktycznie to samo gdybyśmy przeniesieli to na source także lepiej zostać przy tym starym silniku dokończyć singleplayer a następną część 2012 wydamy pod source. Co wy na to?
Lizard
[45] Redaktor
Administracja
      7513000
Dołączył: 01 Kwietnia 2008
Miasto: Bydgoszcz
Zawód: Technik Informatyk
Wiek: 23
 Piątek, 16 Sty 09r, godz. 08:58     #22578   
JaCol:
PENK:
Zza domów wyrastają topole


lizard nie wiem co masz z biologii ale ja widze topole zza 2 piętrowej szkoły...


Co ja to penk takie drzewka zasadził. Co do dexteraz zgadzam się
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Piątek, 16 Sty 09r, godz. 14:46     #22581   
Dexter:
spirit of half life to by było praktycznie to samo gdybyśmy przeniesieli to na source

Hm czy ja wiem było by trochę mniej bo mapy i modele pozostają w przypadku spirita ale od nowa broń dodawać trzeba by było. Ale jest jeszcze opcja żeby prostą fizykę wstawić spirit of half life do 2012. Czy to wykonalne ?
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
rdnx1950gt
[10] Użytkownik
Coś tam już napisał ...
      3891930
Dołączył: 03 Stycznia 2009
Miasto: Lublin
Zawód: Uczeń
Wiek: 22
 Poniedziałek, 02 Lut 09r, godz. 20:09     #23040   
Ej, niechce być naganny czy coś w tym stylu, ale możecie zapodać tą wersje co teraz macie ?? Baardzo ciekaw jestem jak wygląda przebieg pracy.
JaCoL
[11] V.I.P
 
Gaaaaduła
     
Dołączył: 21 Marca 2008
Miasto: Toruń
Zawód: Prezes Black Phoenix Studio
Wiek: 23
 Poniedziałek, 02 Lut 09r, godz. 21:16     #23041   
raczej wątpię, gra jest przeniesiona na silnik Source co wiąże się z faktem iż wszystko robimy od początku
Black Phoenix Studio Lead Developer
PEKN_JEŻ_2
[10] Użytkownik
Będzie źle jak nic nie powie
      10494217
Dołączył: 04 Stycznia 2008
Miasto: ŁĘCZNA
Zawód: Model Artist / Level Deasinger
Wiek: 25
 Poniedziałek, 02 Lut 09r, godz. 23:13     #23043   
Właśnie Jacol miałem to napisać.
W związku z Przejściem na Source mapy itp będą wykonywane dłużej i z większą dbałością o szczegóły.
Na silniku Source przewidujemy tryb SP ale może zaistnieć taka możliwość iż liczba maperów nam się zwiększy i pojawi się tryb MP.
Uczymy się (szczególnie ja) wykorzystywać możliwości silnika.
Przez co będzie nieznaczny poślizg w pracach ale nadrobię to niedługo. W ferie pouczę się Hammera
i przed świętami na pewno pojawi się pierwszy Screen
BTW Ludzie Potrzebujemy na potęgę Maperów znających się na Source!!!
Zapisy u mnie na GG.

P.S. Jesteśmy już na STEAM
Ludziska znajdziecie mnie na FB Sylwek Oo - jeśli ktoś ze starych znajomych ma jeszcze moje prace - przydadzą się do portfolio
navarioN
[40] Redaktor
Administracja
      7920444
Dołączył: 20 Kwietnia 2008
Miasto: Tarnobrzeg
Zawód: Uczeń
 Wtorek, 03 Lut 09r, godz. 06:47     #23044   
OOO Soulcie... Mogem z wami? xD
Morgan: no to mozesz sie pochwalic znajomym ze wyedukowałeś jednego typka w 10 sec
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Wtorek, 03 Lut 09r, godz. 14:49     #23050   
haha nikt nie broni. A co chciałbyś konkretnie robić?
navarioN
[40] Redaktor
Administracja
      7920444
Dołączył: 20 Kwietnia 2008
Miasto: Tarnobrzeg
Zawód: Uczeń
 Środa, 04 Lut 09r, godz. 07:21     #23065   
Nie no teraz uzależniłem się od mmorpg ale może kiedyś x)
Morgan: no to mozesz sie pochwalic znajomym ze wyedukowałeś jednego typka w 10 sec
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Środa, 04 Lut 09r, godz. 14:46     #23070   
Penk chyba byśmy dali tutaj tą nie dokończoną wersje tego 2012 na pokaz?? Bo nie wiem tylko mapki trza by było zrobić.
Guta
[10] Użytkownik
 
Niemowa
      367363
Dołączył: 22 Sierpnia 2008
Miasto: Macovia
Zawód: Ssanie
Wiek: 24
 Środa, 10 Cze 09r, godz. 22:25     #25297   
ja chętnie się zgłoszę na grafika, ale czyżby ten projekt już jakos nie upadł ?
Dexter
[35] Moderator
Ja wiem najlepiej !
      2891092
Dołączył: 12 Kwietnia 2007
Miasto: Wałcz
Zawód: Hl1,Hl2 C++ Coder
Wiek: 22
 Czwartek, 11 Cze 09r, godz. 17:32     #25301   
Akurat brakuje nam grafika A projekt ruszy w wakacje na silniku source (half life2) posiadasz może tę gre?
Guta
[10] Użytkownik
 
Niemowa
      367363
Dołączył: 22 Sierpnia 2008
Miasto: Macovia
Zawód: Ssanie
Wiek: 24
 Piątek, 03 Lip 09r, godz. 15:37     #25548   
hl dm 2 i lost coast

piszcie tez na gg bo zem wogole zapomnial ze tu pisalem ;d
Poprzednia Następna [1] [2] [3] [4] [5] [6] > 7 < [8]
 
Powered by LDU 604 Czas generowania strony: 0.085 sek
SQL : 0.013 sek - zapytań: 62 - średnio: 0.0002 sek
Top